Besked!

Nu har jag fått mitt första svar. Och det var inte ens ett svar! Besvikna nu? Jag med.
Det vårdslussen sa var att de behandlar inkomna remisser en gång per månad, nästa gång är v.22. Om de då väljer att ge positivt svar, skickar de remissen direkt till Capio. Därefter kan det gå fort, vilket jag hoppas på!
Upp till läkaren på torsdag att skriva en grymt bra remiss, fatta att "mitt öde ligger i hennes händer". Scary! Tänk om hon inte ens tycker att det är värt en remiss? Hoppas hon är med på noterna, snabb i huvudet och fattar läget.
Det gäller att ligga på nu! Om två dagar ringer jag till Vårdslussen (de ville tydligen prata med mig med), och på tors är det ju läkarbesök då. Mycket och fullt upp. Det värsta är att den förlamande väntan fortsätter ända till v.22. Och jag har fysikprov innana dess!! Hur i hela ska jag kunna FOKUSERA?
Menmen. Ett "vänta" är i alla fall inte ett "nej". Jag kan åtminstone fortsätta hoppas. <3
Många kramar
M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0