Blott en dag, ett ögonblick i sänder...

Ingen bra dag idag. Alls.
Mår hemskt över all mat och har ont lite varstans, samtidigt som jag är yr. Huvudvärk har jag också. Och nu när jag ändå klagar kan jag ju lika gärna säga att både matte och fysik går åt skogen och att jag varken har kraft eller ork att försöka göra något åt det. Jag väntar hela tiden på svaret på det där samtalet som mamma inte ska ringa förrän på måndag. Känner mig helt och hållet förlamad, jag kan inte göra annat än bara vänta.
Snart är det MER mat, och jag orkar inte. Klarar inte av mer idag, ändå måste jag. Så jag lyssnar på musik och försöker nollställa mig själv.
Positivt är i alla fall att Diesel kändes pigg och fin (var ute i skogen och busade idag) och att vi hittade en bra hoppgalopp inför imorgon! Hoppas nu bara att det blir lika underbart fint väder imorgon som vi haft idag!
Kram på er alla
/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0