Remiss

Fick hem en kopia av min remiss igår. Och jag blev så glad! Läkaren hade skrivit den jättefint. Men visst blev jag lite chockad när jag fick läsa om mig själv, vilket intryck jag gör på personen jag träffar för första gången! Ja, det var spännande.
Mellan måndag och torsdag nästa vecka får jag besked om de tänker godkänna remissen och skicka vidare eller inte. Jag skulle tro att det steget är rätt så avgörande. Jag menar, stannar de remissen så är det ju väldigt avgörande, men jag tror också att om de skickar den vidare så är sannolikheten väldigt stor att man faktiskt blir erbjuden en plats. Så det är vad jag hoppas på. Jag orkar inte ha det såhär. Det första jag känner på morgonen är ångest - så tro det eller ej; jag har varit vaken i ca 4 minuter, och sitter här i ÅNGEST. Usch. Hemskt. Men sant.
Inatt har jag visserligen sovit ett godkänt antal timmar, men drömt så mycket galet och hemskt och upprörande att jag är helt slut ändå. Taggad för skolan? Hah, vilken fråga. Skulle bara vilja bädda ner mig i sängen igen och sätta på en film. Inte göra NÅGOT mer än det idag. Men ofta man lever i en drömvärld. Nejnej, det är bara att pressa ner sig i ett par jeans och en tröja, bita ihop och försöka intressera sig för den kemiska sammansättningen i hormoner. Kul... Känns som om jag har liiiite annat i  mitt liv som känns liiiiite viktigare än det just nu.
Skriver senare igen <3
Stor kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0