Sommarväder!

Åh, nu är det verkligen varmt ute igen! Så skönt :) Säkert 25 grader i solen, och jag körde moppe i bara jeans och t-shirt. Inte smart egentligen, borde ju alltid köra i långärmat ifall  man skulle ramla, men det är en så galet skön känsla att köra i bara t-shirt eller linne :) <3
Har mått hemskt idag, orkade inte ens vara i skolan. Dumma dumma sköterska som vill att jag ska komma till henne på MORGONEN! Förstör ju hela dagen. Hade idag för högt blodtryck istället för för lågt som sist, vilket gjorde henne fundersam och bekymrad. Hade gått upp i vikt IGEN, vilket gjorde MIG fundersam och bekymrad. Och inte minst - ångestfylld. Gick som sagt hem från skolan, innan första lektionen ens börjat. Spenderade ett par timmar med att gråta och titta på film (lite om vartannat) och tog en promenad med pappa också, som kom hem för att ta hand om mig.
Mycket ångest kvar. Och läkarbesök imorgon. Shit, jag orkar verkligen inte. Och skolarbetet... Ja, det finns helt enkelt ingen ork kvar till att ta tag i det. Får försöka prata med någon av mina lärare om det imorgon, och kanske hemma också. Kanske går det att ordna på något sätt.
Aldrig förr har jag känt att jag inte VILL vara i skolan, men idag ville jag bara därifrån! Undra varför egentligen. Det är ju där jag trivs, egentligen. Åh, jag blir inte klok på mig själv.
Ska nu se färdigt filmen och sedan kanske lägga mig en stund ute och grilla mig i solen. "Det mesta regnar bort, men nu är den här, så ta för dig! Solen skiner idag"
Många kramar till alla er som finns för mig fortfarande, det betyder. NI betyder!!! <3
/M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0