God morgon!

Idag har jag sovmorgon, och därför tid att sitta bort lite tid här. Vet egentligen inte vad jag ska skriva, och inte varför jag skriver nu, men det var mest en känsla jag fick. Att det skulle vara skönt att dela ett par ord såhär på morgonen.

Egentligen har väl ingenting hänt idag (konstigt? Jag har varit vaken i ca 50min...) och egentligen borde jag inte vara nervös. Men det är jag, och det finns anledningar till allt. Jag vill faktiskt inte förklara, för jag vill inte att alla ska veta eller förstå. Men det är jobbigt attt känna hur den där tunga ångesten börjar krama ihop en till en liten boll redan på morgonen. Usch, jag måste verkligen få bukt med det här!

Lät du henne komma närmre?
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar då jag tänker
Mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter
Jag orkar inte springa mer
Försökt att visa dig med blicken
Men det är inte mig du ser

Lyssnar på Melissa Horn och försöker få hennes ord att sätta ord på allt som virvlar inuti mig eftersom jag inte kan det själv. Men hur mycket jag än skriver tycks det aldrig vara nog! Jag kan aldrig med ord beskriva allt som finns inuti. Vilket kanske är bra, eftersom det tyder på att jag har mycket på insidan?

Försöker hitta den starka sidan av mig, den som i alla fall en person ser så tydligt hos mig. Och om den syns, så måste den väl finnas? Någonstans. Någon gång kommer allting att bli bra.

Yours Truly
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0