Kolsyra

Är nu äntligen klar med min kemiuppgift..! Två hela sidor och tre rader med bindningar och reaktionsformler kretsande kring kolsyra blev det. Åh, aldrig trodde jag att något så vardagligt kunde vara avancerat...! Men, jag tror verkligen att jag förstår, så jag är nöjd på sätt och vis. Ska läsa igenom arbetet en gång till, men sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig, klockan är ju snart 23:23.

Gick med i "naturskämt" på facebook. Känner mig ganska nördig som faktiskt fattar skämten, och dessutom tycker att de är kul...

Sitter just nu och lyssnar på Melissa Horn. Skulle nog vilja påstå att hon är min nya favoritartist, för hennes texter träffar mig verkligen. Ofta mitt i prick.

Lever kvar i samma damm, och du går i samma kläder
Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus
Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen



Ur: Hanna av Melissa Horn


God natt på er alla!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0