På västfrontet intet nytt

Idag har jag mest rusat runt i panik över allt som ska göras. Såg till att gå upp tidigt och baka pepparkakor till mina små teorielever innan lektionen, mycket uppskattat! Fick fina ord från föräldrar och barn, och det känns bra att lämna dem vidare till Victoria. Även om jag kommer sakna dem...

Var därefter på bibblan och lånade tre nya böcker att dyka ned i under lovet. Hatar att biblioteket har julstängt!! Böcker är man ju i ständigt behov av. Men nu ska jag nog klara mig under vistelsen i Geilo.

Annars har jag som sagt inte åstadkommit så mycket idag. Imorgon måste jag packa (åker till Geilo på mån) samt inhandla julklappar mitt i julklappshetsen på stan. Jaja, inte mycket att göra åt. Men det blir skönt att komma ifrån Sverige ett tag.

Längtar dock efter att få komma hem nästa helg, då det finns så många jag vill hinna träffa!

Ska springa iväg och börja packa lite nu, så att man kanske får tid att andas lite mellan varven imorgon.
Ha det underbart tills vi hörs igen!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0