22:22

Klockan är 22:22 nu när jag börjar skriva, och jag har precis kommit hem ifrån stallet. Hoppade ponnyn med mor min som tränare, och det gick faktiskt bra! Lite rädd blev jag, men vi tog oss över både oxrar och räcken på 95cm ;)
Haft mycket och åter mycket ångest idag, hoppas på att morgondagen blir lättare. Imorgon är det mammas namnsdag, och jag har nog inget planerat förutom städning av rummet. Eventuellt blir det en liten tripp med en kompis också, men vi får väl se. Som sagt inget bestämt ännu.
Tänker på min underbart fina Jenny ikväll. Jag finns för dig tjejen, oavsett vad det gäller eller när på dygnet du kan komma att behöva mig!
Stor Kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0