8/8

God morgon
Fast morgonen inte känns alls god. Jag vaknade precis, och ångesten sliter redan i mig. Helst vill jag bara krypa tillbaka ner under täcket och aldrig gå upp mer, men det går ju inte. Jag ska in till stan och träffa mina små änglar. Ändå känns allt meningslöst utan M. Konstigt? Nej. Jag orkar inte utan dig, min underbaraste. Orkar ingenting.
Menmen, utan mina små änglar att se fram emot att träffa nu, hade jag verkligen legat kvar i sängen hela dagen. '
Ikväll blir det (helt oambitiöst) en uteritt på Diesel. Vi båda behöver vila upp oss efter gårdagen, och börja tagga inför nästa helg.
Annars inget att rapportera i nuläget, skriver säkert senare igen.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0