Besked

Efter en lång dag med många tårar och hemsk ångest, fick jag slutligen BESKED. Oja. Nu är det klart.
På måndag, den 30 augusti 2010, flyttar jag till Capio Anorexicenter i Varberg. Jag har en knapp vecka kvar här hemma nu... Och jag som knappt börjat packa ens!!! Har massvis att ordna nu. Lite i chock är jag fortfarande, har vetat om detta i snart 4h bara, men även om jag får panik och bara vill gråta, känns det också så vansinnigt skönt. Väntan är över och jag kan inte ångra mig nu. Nu kör vi. Ett två tre - andas in och bara dyk. Har så mycket vänner vid min sida, vad är alternativet till att klara det? Finns inget. <3
Försöker att bara vara positiv och snäll med mig själv nu. Planera istället för att bäva.
Tack underbara J som lyfte mig idag, tack fina lilla C som väntat med mig och stått ut med alla turer upp och ned. Tack stora C att du alltid finns där, och tack min älskade M för att du är den andra halvan av min själ!!! Tack N också. Tack alla. Tack att ni stått ut, står ut och fortfarande finns! Ni är hela min värld.
Älskar er alla
Tänk positivt <3
Det kommer att bli tufft, men det som inte dödar....U know the rest <3 
Stand by me and I'll be fine <3
/M

Kommentarer
Postat av: jenny

Vi klarar detta tillsammans! <3

jag finns ju här! <3

de kommer bli så bra!

de vet jag!

men visst e de jobbigt men de vet vi båda..

tänk på allt vi planerade!:)

på att vi kommer ha FF o sånt ;) <3

de här kommer bli så bra!

love you hun!

Puss o kramar<3

2010-08-24 @ 09:16:23
URL: http://lillajjjenny.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0