Bloggar från Capio

Det är min andra dag på Capio.

Bor i rum nr.11 (även kallat skrubben, och allt har en anledning kan jag ju avslöja...) på 1:a våningen. Sitter nu vid den gemensamma datorn på våning 2 och skriver, när datorn nu ÄNTLIGEN blev ledig! Hade tur som fick sätta mig här nu, eftersom jag har sitt-timme hela 30 min till. Blir eventuellt lite pianospelande sedan på min keyboard, om jag orkar. För trött, det är jag. Helt galet vansinnigt trött.
Har massa ångest som behöver släppas ut, men det får bli imorgon.

För övrigt har jag haft galen ångest, men personalen verkar jättebra. De andra patienterna är också jättemysiga.  Det är så himla jobbigt att vara här bara.

Var på lab och tog lite prover, och en del av dem måste tas om i slutet av veckan. Menmen. EKG fick jag göra också, så nu har man testat det också då. Känner mig lite rörig och har inte så mycket att skriva. Men nu vet ni att jag lever.

Önskar er alla en god natt <3
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0