Det kan inte alltid vara ljust

Livet kan inte vara ljust jämt. Och idag har det sannerligen varit mörkt.
Tävlade Diesel. Första klassen gick helt enkelt dåligt, ingen av oss ville vara i den alldeles för stora, bastuvarma manegen och trava runt... Andra klassen kändes super faktiskt, och vi plockade vår första åtta i LA! Alltid upplyftande, även om domaren dömde ner resten och skrev ett tyket protokoll... Nåja, älskar ponnyn i alla fall.
Pratade med min underbara vän en timme nu på kvällen, och saknar henne redan igen. Livet är orättvist, och jag önskar så att jag var lite starkare och kunde hjälpa.
Resten av dagen har tillbringats i ångest, inte kul. Håller den under kontroll, men knappt. Både kropp och själ är trötta, vilket gör det svårt...!
Imorgon blir det dock Tabernaklet med två fina J:n, ser fram emot det! <3
Ledsen för rörigt inlägg, men jag är lite rörig idag.
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0