För Kärlekens skull

Vännen. Min älskade underbara egna allra bästa vän. Hur kunde det bli såhär??? Jag är så ledsen för din skull, för vår skull, ändå är jag glad och tacksam. Kanske är det NU vändningen kommer? Jag hoppas och ber för att vi ska få lov att vända tillsammans, med hjälp av varandra. Men egentligen spelar det ingen roll var du bor - vi kommer ändå att vända detta TILLSAMMANS. Men åh, jag vill att allt blir som du vill såklart, men om JAG fick bestämma skulle vi bo tillsammans i höst. Ta hand om varandra. Bara att ha dig där dygnet runt- en dröm helt enkelt!! Vi har ju så länge planerat att flytta hemifrån ihop, och även om detta kanske inte är riktigt vad vi hade tänkt oss, är det ett steg mot LIVET. Åh, snälla snälla, låt bara allt bli bra nu. I can't live a day without you. Jag skulle aldrig orka utan dig, så snälla, för VÅR skull - ge inte upp nu!!!

Oavsett vad som händer nu så finns jag här. 
Du vet vad jag hoppas och vill, men låt nu alla med koll och kontroll bestämma. Och om de låter DIG välja - välj då efter vad DU vill och inte efter vad jag vill. Du är viktigare för mig än vad jag själv är. Mår du bra blir jag automatiskt glad, vår telepati slår aldrig fel. <3

Underbara älskade. Glöm mig inte. Glöm inte att jag finns här. Glöm inte hur mycket du betyder. Glöm inte hur orolig jag är varje dag för att förlora dig. Glöm inte att kämpa nu - för det är nu eller aldrig.

Nu jäklar. Nu gör vi det här. Tillsammans - oavsett vart de bestämmer sig för att placera oss.


Kärlek till dig, tjejen. Du är min allra bästa vän, och jag älskar dig så mycket.
Stor kram
Din M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0