Full av känslor

Dagen har varit lite rörig, speciellt vad gäller känslor...  Mår jättedåligt över morgondagens inskrivning, samtidigt som jag tänker att det behövs. Och så är jag dessutom väldigt glad, eftersom jag tävlade idag :) Tänkte ge en liten tävlingsuppdatering;
LB:1 var första klassen, och jag hade min första start kl 16.49!! Jättesent, men rätt skönt faktiskt :P Ritten kändes ok, inget speciellt åt något håll. Det räckte dock till 68.96% och en tredjeplats!! Procentmässigt var det en andraplats, men då det blev delad förstaplats fanns ju ingen tvåa ;)
Sedan sadlade vi om till LA:1. Ponnyn kändes underbar på framridningen, men dog lite grann på banan. Ritten kändes helt ok, något slö tyckte jag. Men åh, gud så förvånad jag blev när jag såg resultatet!!! <3 VANN klassen på 78.95%!!!! Haha, känns helt sjukt... Men VÄLDIGT bra!!! <3 Ytterligare två stora och jättefina rosetter i min samling, och mycket fina minnen :)
Ska försöka att inte tänka mer nu, utan försöka sova istället. Det blir en lång dag imorgon.
Vill bara passa på att tacka för alla fina sms och ord jag fått! Det betyder så mycket..! <3
Stora kramar
M <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0