Hule<3

Hulesärken idag! Tillbringade dagen med fina vänner på "Pull your string", och skrattade så mycket.. x)
Tränade för min dressyrtränare på kvällen (spenderade nästan två timmar i sadeln... :P ) och Diesel gick SUPER! Han kändes verkligen jättefin, så jag är så glad för det!
Dessutom är det så att min älskade M nu har flyttat, så jag sitter och längtar till imorgon eftermiddag när jag äntligen kan hälsa på henne!!! :D <3 Åh, min lilla fina ängel, tänk att jag har blivit så beroende av att ha dig i närheten..? <3
Mår annars inte särskilt bra. Allt blir sämre för var dag och det är hemskt. Är rädd, nervös, ledsen och ångestfylld 24/7. Och bättre blir det ju som sagt inte. Konstigt att det kan spöka så!!!
Hoppas det är bättre med er än med mig <3
//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0