If today was your last day...

Det är sista dagen. Eller, det är inte ens en dag kvar, nu är det bara timmar som skiljer mig ifrån Capio. Varje sekund som tickar förbi drar mig helt obarmhärtigt mot något av det svåraste jag kan tänka mig att gå igenom.
Jag har sagt hejdå till Diesel nu, och tårarna bara bränner. Jag vill inte. Sagt hejdå till allt och alla, och nu är det bara en timme tills allt skall vara lastat i bilen och vi åker. Det känns hemskt och vidrigt. Och ännu värre; jag MÅSTE. Jag får inte backa ur nu. Jag måste göra det, och jag måste klara mig igenom det, trots att jag inte vet om det går.
Tack alla som finns vid min sida i det här. Jag hade aldrig vågat utan er.
Tomorrow is too late. Idag gäller det. Och det är för sent att ångra sig nu.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0