I'm alive

Ja, jag lever. 
Kvällen igår var fullständigt vidrig, men nu har jag lyckats stänga av en stund. Chattar med folk. Lyssnar på musik. bara fortsätter andas. Jag vet att kvällen kommer bli en disaster - så jag ser inte fram emot den. Men jag försöker leva i varje sekund, orkar inte tänka framåt.
Någon gång kommer det där brevet, någon gång flyttar jag. Men före dess väntar många veckor hemma, och antagligen ett par tillsammans med mina underbara vänner i skolan. Hoppas på det <3
Take me by the hand, take me somewhere new

M, du är bäst, och jag skulle aldrig orka utan dig! Jag är SÅ glad att jag har dig!!! Hoppas du vet det. <3
Stor kram 
//Miss M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0