Inte hejdå

Länge, länge satt jag och grät. Hela världen skakade och det fanns inte en enda kvark i mig som ville släppa bänken och gå hem.
Har sagt hejdå till de flesta nu, och det gör så ont. Ändå är det bra, för det är inte hejdå. Jag kommer tillbaka. Jag måste bara åka bort ett tag, fixa till mitt liv, så att jag sedan kan njuta fullt ut av att ha vänner som er. Och självklart får ni som vill komma ner till mig och hälsa på. <3
Efter att ha pratat med underbara J en stund och fått lite mer info, känns det plötsligt inte lika hopplöst. Det kommer att bli bra, och alla finns kvar. Vi säger inte hejdå.
Tack stora C som satt med mig idag och hjälpte mig än en gång.
Som jag sagt så många gånger; ni räddar mitt liv. Oftare än ni kanske anar. <3
Stor varm kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0