Långa nätter

Somnade sent och var helt slut. 
Vaknade tidigt (05.30, mycket tidigt med tanke på att jag hade kunnat sova till 9...). Alltså närmre 4.5.h sömn inatt. Även om jag redan är trött, kan jag inte somna om. Är galet nervös, fastän jag just idag inte har någon som helst anledning att vara det!! Insåg också att jag kände mig lite konstig, och förstod inte varför - tills jag såg mig i spegeln och konstaterade att jag gråtit floder inatt. Ögonen alldeles röda och svullna, och mascara från gårdagen utsmetat i halva ansiktet. Skevt att man kan gråta så när man sover!
Men som sagt, jag är galet nervös idag. Det blir nog en tuff dag... :/
Kramkram
M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0