Liten i världen

Jag tänker på vad du och jag pratade om igår kväll. Tänker på vad du sa, om att åka till A. Tänker och tänker, och längtartill måndag... Imorgon imorgon. Vi smider våra planer, du och jag. Alltid vi. Alltid alltid. Älskar dig.
Känner mig liten idag. Liten inuti. Vill tänka på allt, vill inte tänka på något... Rörigt? OM det är. Snart är det måndag. Längtar. Och därefter är det tisdag. Tisdag. Usch och fy. Men ändå.
Inte många som hänger med i det här inlägget tänker jag, men de som vet bakgrunden förstår.
För er andra kan jag berätta att en eftermiddag med E väntar, och därefter en tur ut till ponnyn. Jag hoppas att det kan få mig på bättre tankar. Det är så lätt att man skjuter upp saker i väntan på rätt tillfälle, men inget tillfälle kommer någonsin att kännas rätt när det gäller saker man inte vill göra eller prata om. Eller knappt ens tänka på.
Livet är svårt.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0