Livet fortsätter

Var på Allum på morgonen för att lämna in min telefon (minneskortet i den har ju liksom aldrig fungerat...) och jag får den inte förrän om 10 dagar!!!! :( Lånar mammas tills vidare, men funderar nu på att köpa en Mp3-spelare innan jag åker. Musik kan man ju liksom inte vara utan bara sådär!!
Åkte sedan till skolan och var där ett par timmar bara, så skönt att komma igång med matten igen! Konstig är man väl kanske, men jag har faktiskt saknat den... :P Så skönt med lite logik mitt i all röra!!
Efter skolan blev det in till stan för att besöka min frisör samt framkalla lite foton inför Varberg. Korten blev jättefina, så är det inte just my luck att glömma dem när jag gick av bussen hemma sen? Blä. Får väl ringa Västtrafik imorgon, annars blir det väl bara till att framkalla nya då.. Hade annars en fin stund på stan, träffade min älskade J som peppade och stöttade en lång stund! Så härligt att få ses igen, speciellt nu när jag blir borta! Det hjälper alltid så att träffa henne. <3
Tänk att folk fortfarande finns där, så länge jag varit såhär och så tufft som det varit det senaste! Eller egentligen, de senaste åren.. tack vänner, ni är mitt liv.  <3
L U <3
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0