M&M

Åh.
Ja, vad det än blir, älskade vän, så kommer det att bli bra. Och allting kommer att ordna sig. Det tror jag - för det måste vi tro!
Du är den andra halvan av min själ, vad skulle mitt liv spela för roll utan dig? Jag förstår inte... Varför blev det såhär???
Lyssnar på When the rain comes med Third day och tänker på dig. Oavsett var du tar vägen, kommer jag att finnas där.
Här är en del av texten till ditt stycke. Fler stycken blir det. Säkerligen. Och någon gång ska jag låta dig lyssna också.

(...)


Vänta
Allting kommer lätta
Allting kommer vända
Det kommer att bli bra


Ingenting blir
Som vi trott
Vi står och tvekar
Som vi länge gjort
Det kommer ljusna
Men vägen är svår
Vi måste blicka framåt
Så gott vi förmår

Andas
Fortsätt bara andas
Låt själen ta ett
Djupt andetag

Hoppas
Fortsätt bara hoppas
Jag finns här med dig nu
Ja, jag finns kvar

När ingenting blir
Som vi trott
Och det gråa molnet
Hänger tungt och stort (över oss)
Ska vi kämpa
Det kommer att bli bra
Tillsammans klarar vi allt
Du och jag

Älskar dig
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0