NV TVÄR 3 <3

Jaha, så var skolan igång igen nu då. Skönt, och jobbigt. Allt på samma gång. <3
Men ändå så himla kul att se alla igen! Tänk att jag faktiskt fick komma tillbaka och träffa alla, och tänk att man faktiskt blev välkomnad! Var så rädd att allt skulle kännas helt skevt, men det gjorde det inte :) Det kan ju omöjligt finnas en enda klass i hela världen som slår min! <3
Och tänk, nu går jag i trean! Kanske inte mitt sista år, men det är vårt sista år, och nu tillhör jag NV TVär 3!! Som jag har VÄNTAT på den här dagen :) För att inte tala om studenten, som oavsett år, kommer att komma <3
För en halvtimme sedan satt jag här i ångest. Men, som vanligt har min underbara N fått mig på fötter. Älskade ängel, I can't live a day without you <3
M. Jag tänker på dig. Och J. Och lilla C. Och så många, många andra.
Stor kram
M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0