Rädsla

Jag är rädd. Jag vill inte dit. Vill verkligen inte. Allt går åt skogen nu, allt är så tungt och jobbigt. Jag klarar det inte. 

Jag vill inte bli inlåst en gång till. Bevakad och kontrollerad igen. Vill inte spärras in i ett hus och se livet försvinna. Se det flyga förbi utanför, liksom. Jag vill inte släppa taget igen, vill inte tappa kontrollen. Jag vill inte vara ensam. Jag vill inte bo själv i en ny stad med alla minst en timmes motorväg ifrån mig. Vill inte vill inte. Jag vågar inte och kan inte. Så sjukt rädd för den cell där jag kommer att tillbringa ett par månader i höst.
Jag vill fly. Men kan inte. Åh, jag blir galen.
/M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godkväll! Allt bra? =)

2010-08-12 @ 22:23:59
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0