Regn

Massvis med regn idag!
Har städat mitt rum idag och ordnat i garderoben, så nu är alla strumpor vikta och ordnade i färgordning igen... Något måste man ju göra när man har tråkigt!
Har börjat pyssla och packa inför Varberg trots att det kanske är många veckor kvar. Det känns lite onödigt, samtidigt som det är skönt. Det är ett sätt att acceptera att det kommer att bli av. Dessutom hjälper planeringen mig att fokusera på hur jag ska ha mitt rum istället på hur jobbigt det kommer att bli. Hoppas nu bara att jag inte får ett rött eller orange rum, det passar inte alls med mina färgval.... x)
Ska ut till ponnyn snart. Det blir väl barbackadressyr idag antar jag, stackaren är ju ute i regnet och blir blöt...! Jaja, jag ska ju bara byta om så kastar jag mig ut och räddar honom ;) <3
Hoppas allt är fint med er! 
Tänker på er, J och M. Hela tiden. <3
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0