Så var man hemma igen

Ja, nu är jag hemma igen sedan ett par timmar. Tillbringade eftermiddagen tillsammans med fina E, tack för en fin stund! <3
Dieselponnyn var heltokig idag, var längesen jag red en så pigg häst!!! Helt galen x) Men han kom till arbete tillslut, och då gick han GRYMT!! Så allt bus är honom förlåtet <3
Tyvärr spränger ångesten i mig ikväll. Ännu en kväll när min "teori" bekräftas. Jag vill inte. Vill inte. Imorgon är det måndag, och jag är nervös. Jag fortsätter att invänta det perfekta tillfället, som aldrig kommer att komma. Nästa dag blir nästa vecka som blir nästa månad. Som aldrig blir av. Väntar på ett samtal från min fina M för att försöka reda ut saker och ting.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0