Stan

Var i stan på förmiddagen med underbara N :) <3 Hittade ÄNTLIGEN mitt älskade PHC schampoo,så nu hoppas vi bara att det är lika bra som jag minns! Kör på det lila nu, annars får jag väl byta färg helt enkelt ;) Hittade en jättegod parfym också i världens sötaste lilla flaska! Allt för Capio alltså. Inget får öppnas före dess... :P Bästa motivationen!
Ska ut till stallet om någon timme och pyssla inför morgondagens HOPPtävling!! :D Är nervös... Tänk om jag glömmer banan? Eller trillar av? Eller skämmer ut mig på något annat sätt? Jaja, det går säkert, jag älskar ju ponnyn och han ställer alltid upp <33
Försöker att inte fokusera för mycket på Capio, det gör mig bara deppig, aggressiv och anti x) Lyssnar istället på Nichole Nordeman och försöker att leva minut för minut. Jag längtar till måndag när skolan ÄNTLIGEN börjar igen, och jag och N blir "programmisar" x) <3 Längtar. Tänk, nu tillhör jag faktiskt: NV Tvär 3!!! Wow. Det trodde jag aldrig. Trean <3
Gårdagens uttryck; trampmobil
Dagens:
"Akta, N, SPRING!!"
"Hahah OJ en SPÅRVAGN!" *springer*
Inte många som fattar vad som hände kanske... Men jag och N gick över vägen utan att se oss för, och plötsligt var det en spårvagn där... Och vi bara skrattade. Är man tvärare och dessutom i sin egen värld så går det som det går x) <3
Skriver senare igen
Stor kram
M<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du till capio? Har du fått det beviljat o så?

2010-08-14 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0