Varför inte i skolan...?

Jag borde vara på mattelektion nu. Eller, borde och borde, som om det spelar någon roll?
Känner mig lite likgiltig idag, ska ju ändå flytta på måndag, känns inte som om någonting spelar roll nu. Så när jag då dessutom 09:40 (började 10.00) tappade ner moppenyckeln under altanen, kände jag att jag väntar ett tag med att åka. Typ en timme eller så. Har ändå lite att ordna här hemma. 
Fick krypa in under altanen i gruset och kämpa emot impulsen att kasta mig ut, eftersom jag är både smått klaustrofobisk och vädligt rädd för spindlar... Hittade en jättespindel och fick lite panik. hah, fångarna på fortet IRL? Det är rätt kul att se på tv, mindre kul att uppleva det själv... Speciellt under sin egen veranda!! x)
Ikväll blir det träning med ponnyn igen, hoppas på att det går bättre än igår när jag red...
Nej, nu ska jag försöka få lite gjort här hemma, innan jag kör iväg till skolan och "softar" vidare.
Kramkram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0