Annandagen

Rörig och fullspäckad dag...!! Åkte först ut med mamma till Kungsmässan för att inhandla ny vinterjacka. Hittade en underbart fin dunjacka som inte var alltför dyr, så den ligger här på sängen bredvid mig nu :P
Därefter blev det direkt ut till stallet för att pyssla om hästen. Frös som en liten blå, men red dressyr ändå, och det gick rätt ok. Emellanåt iaf. Menmen, är det iskallt så är det..!
Är nu här hemma en liten stund och värmer mig innan det blir till att ta på sig halva garderoben och åka ut för att titta på brorsans bandy-match. Jaja, blir nog trevligt.
Mår sådär idag, jobbigt, och det blir både skönt och hemskt att åka tillbaka till Varberg imorgon. Trots att dagen har varit ok kan man väl säga såhär; den hade varit miljarder ggr bättre om jag inte lyckats skada mitt knä IGEN! Gör ont som sjutton så ska ta ett par värktabletter nu innan jag sätter mig framför brasan.
Stor kram
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0