Bibeln.

Har haft fullt upp med känslor, tankar, basal kroppskännedom, samtal o.s.v. Hela dagen. Men varje ledig stund idag, har jag satt mig ner och bläddrat i Bibeln. Fram och tillbaka, läst utan att egentligen läsa. Varför? Bibeln är trygghet. För mig i alla fall.

Kanske ska jag träffa en av mina små änglar ikväll. Jag hoppas och längtar. Men annars blir kvällen ändå som den blir. Jag försöker att vara här och nu och finna ro i det. Värst vad mindful jag blev då? Hah, arbetsskada... x)

Ska in på mitt rum och ha siesta nu, och kanske börja packa inför helgens permission, och därefter promenera ut i vintervädret.

Önskar er alla en fin eftermiddag och kväll!! Jag tänker så mykcet på er alla!!

Stor, varm kram

//M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0