It's a beautiful day :)

Ja, jag har haft en fantastiskt härlig fredag här hemma!
Inledde dagen med en tur ut i skogen med min underbara ponny. ISKALLT verkligen, men härligt.
Lunchade med mamma på ett café och begav mig sedan till skolan. Träffade N där, och lilla+stora C samt L. SÅ underbart att se dem igen!!
Efter att jag sagt hejdå och God Jul till dem tog jag en buss in mot stan för att köpa julklappar.Skickade iväg ett spontant sms till lilla sis och fick svar -> slapp gå på stan ensam!!! Pratade med lilla J i telefon under bussresan, lika trevligt som alltid <3

Gick på stan med lilla sis och hittade mer än jag hoppats på. så nu är jag nästintill klar!!! :D Känns helt underbart <3 Sprang på stora J på stan och bestämde med henne att vi ska ses i jul, ser fram emot!!! Hah, och som avslutning på stadsturen, träffade jag en person på bussen hem jag inte träffat på myyyyycket länge! :)
Mår inte riktigt 100 nu, men har skött mig och utmanat mig själv idag. Jag har klarat det rätt bra, faktiskt, men det ska på sätt och vis bli skönt att komma tillbaka ner till CACV imorgon. Lite trygghet, innan julutmaningen börjar.
Väntar på fina samtal i veckan, kanske är inte allt så hemskt ändå? Även fastän det tar lite tid innan känslorna kommer att förstå det.
Stora kramar till er alla
//M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0