"...jag vill till stallet gå..."

GOD JUL!!!
Ja, tänk, nu är det jul! Och tro det eller ej, men dagen börjar bra - helt underbart faktiskt - och jag svämmar över av julkänslor :)
Vaknade och fick ett paket av min älskade lillebror; en liten len sten med texten "Njut!" på. Så mitt i prick!
Och när jag kom ned till frukostbordet (som var dukat med levande ljus och massvis med godsaker) låg ett julkort på min plats från en underbar person jag inte hört av på flera år! Var inte ens säker på att hon var kvar i livet, men jodå! Ska ringa henne senare idag, men nu bär det av till stallet för att pussa Diesel god jul :)
Ska träffa flera kära vänner idag också, kanske blir det inte så hemskt idag som jag först trodde? <3
Stora julkramar till er alla. NJUT! Vi har en vit jul, och alla världens möjligheter framför oss!
//M <33

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Sötaste!

..och God Jul! Hur har du det och hur går det med allt? Tänker på dig också! Är du kvar i Varberg?

Jag hoppas verkligen allt går bra för dig!

Du är så go och verkligen värld det allra bästa, jag kan inte säga det nog många gånger!

Tack att du finns raring!

Kramar, Joss

2010-12-25 @ 17:46:58
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0