Julklappar högt och lågt..!!

Nu ÄNTLIGEN har jag börjat spåna kring alla julklappar! Insåg att jag har  M A S S O R att fixa!!! Menmen, lite småtrevligt har jag mitt i stressen. Ska pyssla en del och försöka ge lite mer personliga julklappar i år. Får väl se hur det blir! Är ju inte speciellt pysslig av mig egentligen...

Solen skiner och det är kallt som attan, men ljus i livet är alltid bra! :) Snart kommer väl lilla J också, ser fram emot det! Ingenting speciellt planerat idag heller, jag jobbar på och fortsätter smida julklappsplaner.. ;)

Btw, fick inte ihop någon ny låt igår, men satt och spelade LÄNGE. Jaja, mådde bra av det också. Kan inte skriva på kommando, inspirationen kommer när den kommer!

Kramkram
//M<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0