"När det lider mot jul...."

Är helt inne i en Coldplay yra och lyssnar på dem 24/7. Bra musik och bra texter (jag vet, jag är lite efter... men bättre sent än aldrig!! :P )!

Här händer inget speciellt idag. Har samtal och sjukgymnastik. Är lite småförkyld fortfarande så jag tänker inte hitta på något speciellt. Jo, förresten, har taktil också!! Mycket som händer idag :P Alltid lika skönt med taktil :)

Hade en tuff kväll igår, men överlevde ju uppenbarligen, så nu sitter jag och tänker på alla fina där hemma som går på jullov idag! Något jag ju gjorde redan i slutet av augusti... :P Jaja, så kan det gå ibland. Saknar alla väldigt mycket, och det ska på sätt och vis bli skönt att komma hem lite över jul - även om det samtidigt är väldigt jobbigt.

Ska gå in till mig och sätta på en film nu och fortsätta på min lilla stickning.

Hoppas ni får en fin dag i snön :)

Kram
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0