Rörigt

Ja, det är lite rörigt i livet för tillfället... Är nervös för morgondagens sjukgymnastik, har lite allmän ångest inför nyår, har börjat äta i Villan (för att träna, ska flytta ut dit redan v.2) o.s.v. Det är minst sagt rörigt på insidan, och det är också därför jag inte uppdaterat. Har helt enkelt inte haft RO att sätta mig här och skriva!

Har satt på locket på alla känslor för att hantera dem (inte så bra eg, I know) och det fungerar ganska bra. Allt för överlevnad liksom!

Har inte så mycket planer för dagen. Mitt knä vill inte samarbeta så promenad får jag klara mig utan idag. Ska ut och fika i Villan om en stund, men annars blir det nog bara lite film och musik idag. Det finns ingen riktig ork faktiskt.



Stor kram till er alla

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0