Som ett brev på posten

Hej och hå, speciell dag!

Hade sjukgymnastik direkt på morgonen, och precis som jag anat kom alla känslor och all ångest som ett brev på posten. Halv-exploderade på mitt rum en stund efter, men blev alldeles trött väldigt fort och somnade.

Sov ända fram till lunch, så fick kasta mig ur sängen och halta ut till Villan för att luncha, missade x2000 och fick ta ngt B-tåg istället som gick på tok för långsamt. Menmen, "bättre sent än aldrig"!

Har nu haft en nostalgistund och spelat The Sims i typ 30 min innan nostalgikänslorna försvann och det helt enkelt kändes rätt tråkigt. Skrev ett brev till en person som betyder mycket för mig, så ska nu halta ut i kylan för att posta innan det blir

1. Fika
2. Samtal
3. Mindfulness
4. Middag

Eftermiddagen kommer att gå i ett med andra ord.


Hoppas ni har det bra därute!

//M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0