The Sound of Music

Det är söndag. En VÄÄÄÄLDIGT seg söndag! Har sovit bort ett par timmar, och roar mig istället med att försöka pyssla ihop en ny låt. Det går sådär, motivationen finns med kreativiteten saknas, och den är rätt svår att tvinga fram!!! Jaja, så kan det vara. Får väl se om jag får ihop något eller inte.

Annars har jag inte så mycket planerat för dagen. Det är mest att stå ut liksom! Söndag - det säger väl sig självt? Ska nog ut och promenera i kylan om en stund. Solen skiner så det är åtminstone bra väder!!

Fattar inte hur folk gör för att skriva långa och intressanta inlägg..?? Menmen, lever man pensionärsliv utan spänning blir väl inläggen därefter... ;)

Imorgon kommer lilla J hit till mig, längtar så!!! Det var alldeles för längesen vi sågs.. <3


Kram på er
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0