Wanna go home...

Hej därute!!

Är iväg på villospår och egen "turné", och har så varit sedan i onsdags. Förhoppningsvis kommer jag nu snart att flytta tillbaka "hem", för jag trivs inte i den miljö jag befinner mig nu trots att jag har fina människor omkring mig här med. Väljer att inte kommentera det mer än så för tillfället.

Har nu suttit och räknat ekvationer en längre stund och på så sätt lugnat ner mig, men nu är det snart tillbaka "upp" och äta lunch. Därefter möten, och en oskriven framtid. Hah, ja, poetiskt - men mycket sant.

Alla ni som läser och har mitt nummer får jättegärna ringa, jag saknar er obeskrivligt mycket.


LOve

//M<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej är det på capio på löwenströmska du är?

Jag har själv varit där och bloggar oxå om min kamp mot anorexian.

Kämpa på!

2010-12-07 @ 21:51:08
URL: http://www.mymmlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0