Alla hjärtans dag <3

Idag är det alla hjärtans dag, en mycket mysig dag enligt mig, men eftersom man fortfarande är singel ska jag hem och fira hos en vän med en "romantisk" middag. Ser fram emot det, alltid lika mysigt att träffa henne!

Såg melodifestivalen igår, och tänker att jag nog inte är ensam om att tycka att Eric Saades bidrag var det enda som var ok? Hur som helst, vaknade den där lilla musikmänniskan i mig, och jag fick såndär pang-inspiration till ett av styckena jag håller på med, så jag sprang upp till min keyboard och skrev musik till typ 22.30.. :P
Det hade varit så väldigt roligt att få sitta med på Melodifestivalen som låtskrivare... Hah, kanske en omöjlig dröm, men drömma kan man ju alltid...

Vi anmälde mig och Diesel till ett par tävlingar igår, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Efter att jag tränat för min tränare fick jag helt sjukt ont i knät IGEN, och det har inte släppt ännu... Blir ju svårt att tävla med en skänkel, även om Diesel är helt underbar och alltid hjälper mig så mycket han kan <3

Vem som får min alla hjärtans dag - puss? DIESEL såklart!!! <3

                            

Kommentarer
Postat av: Jollan

Tack för alla hjärtansdagkramen!

Massa kärlek tillbaka med önskan om allt gott! <3



<3<3<3<3<3

2010-02-17 @ 20:16:33
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0