En alldeles vanligt ovanlig dag...?

Har nu pluggat klart för idag, redan! Klockan är bara 19:57, så det känns galet skönt!! Har typ bara 20 uppgifter totalt kvar att räkna, så jag tror att jag är väl förberedd =)

Idag har jag haft en dag med väldigt många svängningar. Varit deppad och känt mig sviken, svävat runt i lycka och känt det mesta därimellan. Nu är jag dock relativt tillfreds, tack vare kemin som faktiskt samarbetar med mig för tillfället :)

Började se "María eres llena de gracis" (eller "Maria full of grace" som den heter på engelska) idag på spanskan. Den var äcklig (RIKTIGT äcklig stundtals) men bra. Ska se slutet nu på fredag, så jag tänker inte ta någon mascara på fredag!

Imorgon är det sovmorgon och studiedag. :) 

Hoppas alla mår bra därute
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0