Lay all your love on me...

Hej hå...

Är helt galet trött nu, klockan är bara 20.41 men hjärnan är väl utmattad efter all kemi..!
Hade laborativt slutprov idag, en mycket enkel titreringslab. Inte speciellt utmanande, så jag tror att det gick bra.
Fick tillbaka min Ke-inlämning med ett stort MVG på och en del mycket fina kommentarer, så nu är jag helmotiverad inför fredag. Kroppen verkar dock protestera, och det blir så mycket svårare att läsa när ögonen vägrar vara öppna..!

Film imorgon på spanskan, och jag vet fortfarande inte vilken film jag ska se!! Todo sobre mi madre? La Zona? El labirinto del Faun? Volver? Maria llena de gracia? Vi får väl se vilken som känns minst skrämmande imorgon =)

Nej, nu ska jag ta mig samman och fortsätta med kemin en stund till. Snart är det ju lov och då kan man sova. All sovtid är förlorad pluggtid ;)


Jag ser inte vart jag drömmer
Hör inte vem jag är
Jag lever en dröm, eller drömmer jag ett liv?
I sig själv är man aldrig säker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0