Slutprovet avklarat!

Igår skrev jag mitt sista prov ever i Kemi A. SÅ SKÖNT!!! Dessutom kändes det RIKTIGT bra för första gången på länge!! Stör mig på att jag inte riktigt fattade skiktningsuppgiften, och att svaren på pH blev orimliga (fastän jag räknade om dem helt enligt formlerna! Hoppas hon har gjort fel i provet!) men jag klarade de sista uppgifterna utan problem. Skönt att provet ändå var såpass lätt! Och jag är glad att jag lagt ner all pluggtid... Om detta nu bara blir ett VG, kommer det att kännas riktigt surt. Nu hoppas jag på ett MVG. Hoppas vi får tillbaka proven direkt efter lovet, jag är redan nervös och orkar inte vänta länge!!! =)

Diesel gick helt kanon igår, så nu känner jag mig taggad inför både dagens träning och tävlingssäsongen som drar igång nu snart.

Nu börjar sportlovet, jag längtar redan tillbaka till skolan! Saknar alla.. Redan. Men jag tror att lovet kommer att bli ok även om jag inte trivs med att vara hemma så mycket. Har en hel del att plugga på, ska rida varenda dag samt träffa vänner. Ja, jag tror att jag överlever detta lovet också ;)

Take Care
/<3

                                      
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0