Vanliga dagar är de bästa

Hej alla!
Precis sett Melodifestivalen, så glad att Darin gick vidare! Ok, jag är väl inget fan precis, men han har en enormt vacker röst! Låten passade honom fint. Bra jobbat helt enkelt!
Skulle ha träffat både Em och farfar idag, men istället blev det till att skriva på bokuppgiften som ska lämnas in v.8. Båda var nämligen insnöade... Tycker det räcker med snöoväder för i år! Men, uppgiften blev i alla fall klar vilket känns underbart skönt.

Var i stallet och red lillponnyn 1.5 h dressyr. Gick helt ok, men han är fortfarande lite stel efter torsdagens massage. Tränade främst skänkelvikningar och små galoppvolter. Tyckte att han var lite bråkig, vilket fick sin förklaring när jag sedan kom upp till stallet och insåg att jag kunde få in inte mindre än en näve mellan sadelgjorden och ponnyn... Underbara Diesel som ställde upp ändå! Helt otroligt att han kan dra in magen så mycket när han jobbar. Kanske finns det lite muskler där under ändå...?
Har mått ok idag, men ska försöka att inte känna efter allt för mycket, det blir bara så jobbigt. Ska upp och bädda ned mig under alla mina täcken och sätta på lite mysig musik. Jag kommer klara den här dagen på samma sätt som jag klarat så många andra. Blott en dag, ett ögonblick i sänder. Det gäller att inte tänka framåt, och att inte känna efter. Det som så småningom hinner ikapp, ja, det blir ett senare problem.
Hoppas att alla haft en fin lördag!!
Kärlek, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0