Confused

Känner mig så confused idag. Så otrygg och osäker när det gäller allt.
Vad hjälper det att sanningen är min, när jag inte vet vem jag är eller vad jag vill?

Jag vill att någon bara ska vara den där rösten på andra sidan luren, som säger just DE DÄR orden som får mig att förstå. Att acceptera. Eller åtminstone att orka.
Men jag skulle inte svara även om någon faktiskt ringde, för jag vet aldrig vad jag ska säga.

Är glad att folk finns runt mig, även de dagar då jag som mest tvivlar på mig själv. Ledsen att jag håller er lite på avstånd, men jag måste hålla ihop. Ni förstår mig alldeles för bra.
Men jag är tacksam att ni finns.

Många kramar
//<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0