Drömmar och oro

Har drömt väldigt mycket det senaste, och kommit ihåg väldigt mycket mer än vanligt!

Igår natt var det en motorcykelolycka som nästan kostade mig livet, samt mina vanliga sjukhusdrömmar.

Inatt var det en klassresa där jag framför allt minns att C var med, och att jag träffade BiJO. Jag vet att hela klassen var med, och att vi åkte buss utför en brant sluttning när busschauffören tappade kontrollen över bussen. Bussen gled nedför, genom ett staket och föll ner i havet. Vi trodde vi skulle dö, allihop, men (här kommer det underliga) Gud lyfte upp bussen. Ingen blev skadad. Som den äkta naturklass vi är fösökte folk förklara händelsen med Arkimedes princip och diverse annat, men kom fram till att det måste finnas något större, typ Gud, som räddade oss. Mysig dröm, eller? Jo, vet någon förresten om det är buss vi ska åka till stockholm...?

Har räknat kemi idag ett par timmar, men inte så väldigt mycket. Har MYCKET kvar!!!
Annars är det väl ok (pretend I'm ok with it all, act like there's nothing wrong), men är lite orolig för en vän. :/

Lyssnar idag mest på "People get ready", och försöker till och från tolka texten. Tycker i alla fall att det är en himla söt låt.

 

Hoppas allt är bra med er alla!
/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0