Levande dag

Idag har jag haft en LEVANDE dag. Har levt och därmed varit rätt mycket utanför ångesten. Skönt.

Var hos en kär vän igår kväll tillsammans med stalltjejerna och firade två födelsedagasbarn =) Mysigt! Alltid lika härligt att umgås med stallfolket <3

Idag vaknade jag 8.00 när väckarklockan ringde, så jag kastade mig upp och dök ner i matteboken. Löste ett par c-tal och var därför på redigt gott humör när jag studsade ned för trappan till frukosten. Käkade på rekordtid och sprang sedan upp till matteboken igen. Räknade intensivt till 10.10 innan jag packade ned matteboken i handväskan (väskan gick INTE att stänga sen för den som undrar) och begav mig till Uddevalla med fam. för att fira min underbara mormor. Kanske konstigt, men jag tror att jag är en mormors flicka. Hon är verkligen den enda i min familj som förstår mig på riktigt, och jag är så glad att hon finns. Jobbigt kommer det att bli när hon så småningom försvinner... :(

Har nu suttit från 17.00 till 20.30 med matten, känner mig relativt peppad inför provet! All räkning har gått bra, men jag har mycket kvar. Stressad och lite ångestfylld över allt som är kvar, men jag behöver iaf inte fundera på vad jag ska göra imorgon... :P Älskar ändå matte, kan omöjligt finnas ett ämne som slår det. <3


Hello world, this is me
Life should be fun for everyone
Life is easy if you wear a smile
Just be yourself don't ever change your style
You are you, I am me, we'll be free
Hello world

Blinka inåt och flacka med blicken. Världen blir så härligt suddig att man kan låtsas att det inte finns några problem.

<3
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0