Make my day

Tror att alla behöver en personlig sol. Varje dag. Någon som lyser upp och gör att man orkar med.
Det blir så mörkt alla ensamma dagar! Hatar helger.

Har suttit och gjort en del svenska idag, resten imorgon. Det är så jobbigt när det slåt lock för öronen, värker i huvudet och retar i halsen. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu, så jag hoppas på att bli frisk snart! Är aldrig riktigt mig själv när jag är sjuk, blir irriterad och skör. Jobbigt att vara än mer ömtålig än i vanliga fall. Jag är ju aldrig en speciellt tuff typ. Menmen, det är bara att le och veta att ingen ser det som finns på insidan om jag inte låter dem se.

Och främst: INGENTING ÄR OMÖJLIGT
Allt löser sig tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0