Ångest

Ångest. Sån ångest. Maten tar lång tid att äta. Jag mår hemskt innan, värre under och vidrigt efter. Det släpper aldrig. Måltiderna avlöser varandra, ångest stup i ett. Jag står inte ut. Jag står inte ut. 
Jag trodde aldrig jag skulle mena det här men..: Jag LÄNGTAR till Capio! Där jag slipper hålla masken uppe, där jag kan släppa lös min ångest och bara veta att det FINNS någon som orkar fånga!! Där ingen blir rädd eller orolig. 

Jag orkar inte ha det såhär. Orkar inte. Folk som är magrare än jag som påstår att de är feta. Bmi ljuger inte. Ändå snurrar det i huvudet, darrar i kroppen, gör ont... ALLT är så FEL!!!
Jag vill bara inte ha det såhär.

Kommentarer
Postat av: maria

bra att du fått i dig mat! Själv har man bara druckit te och vatten idag. Mår dåligt, nere... ush inte alls på humör. hur mår du idag? :)

2010-07-27 @ 23:02:45
URL: http://mdlm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0