Hem ljuva hem <3

Nu ÄNTLIGEN är jag hemma igen!!!
Visst har jag haft det bra, massvis med sol och bad, men ingenting slår alla vänner, pianot och min egen lilla bok som jag pysslar med för fullt. <3 Är galet trött efter resan, att resa är helt klart energikrävande!!!
Längtar ut till stallet, imorgon blir det dressyr med ponnyn :)
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, kopplingen upp till hjärnan är inte heeeelt på.... XD
Såg idag att jag fått hem brevet med mina betyg, och jag är faktiskt nöjd! Riktigt trevlig läsning XD Väntar nu bara på brevet från Capio. Nervöst, och jag vet inte ens om jag tänker acceptera den platsen i slutändan. Vet inte om det behövs, känns så vidrigt med alla konsekvenser också. Tankarna svänger verkligen pendellikt där.
Falsterbo idag, såg küren och njöt. Peppad inför stallet nu, även om det nog ser liiiiite annorlunda ut när det är jag och Diesel som kommer in på banan... XD
Jaja, ska sova nu. Godnatt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0