Home, sweet home

Så var man hemma igen nu då. Det är visserligen skönt, men det är mat på gång. Åh, är det inte underligt hur ångesten börjar slita i mig så fort jag hör någon pyssla i köket?
Skriver pack- och inköpslista inför hösten. Samtidigt som jag älskar hela grejen med att flytta hemifrån, få pyssla om sig själv, ta dit folk på besök när jag vill, möblera och bestämma vilken tvål osv jag ska ha - gör det mig grymt nervös. Det kommer bli väldigt tufft. VÄLDIGT tufft. Men, ingen mening med att oroa sig nu , det är som det är och blir som det blir. Just nu hoppas jag bara att jag faktiskt ska få gå i skolan ett par veckor innan Capio, det skulle betyda allt! i nuläget verkar det faktiskt så...! :D
Kram på er alla
M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0